sobota, 20 kwietnia 2013

Liebster Blog

Zostałam nominowana do zabawy Liebster Blog przez Akashiya Viv, jestem bardzo miło zaskoczona tym wyróżnieniem

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od Akashiya:
1. Góry czy morze?
* morze

2. Jakie jest Twoje ulubione warzywo?
* brokuł

3. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
* miałam sporo zdjęć z różnych opuszczonych obiektów i chciałam pokazać je innym, bo wiem, że jest więcej osób które to pasjonuje

4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
* Gotowe na wszystko

5. Czy zdarza się, żeby ktoś krytykował to, co robisz na blogu?
* jak na razie jedna osoba podpowiadała mi, co mogłabym zrobić aby zdjęcia były lepsze

6. Co ostatnio sobie nuciłaś/eś?
* hmm… jakieś pioseneczki które słucha mój synek :P

7. Czy lubisz przytulać innych?
* uwielbiam tulić mojego synka :*

8. Lubisz spacerować podczas deszczu?
* zależy jak mocno pada, jeśli delikatnie kropi to owszem, lubię wtedy spacerować po lesie. uwielbiam zapach jaki unosi się w powietrzu po deszczu, jest taki rześki :)

9. Jaki jest według Ciebie najpiękniejszy, najwspanialszy instrument muzyczny?
* skrzypce

10. Lubisz sushi? ^^
* nie wiem, nie jadłam :P

11. Ile razy musi zadzwonić telefon, zanim podniesiesz słuchawkę?
* to zależy czy mam go pod ręką czy muszę biec po niego do pokoju przeskakując nad zabawkami synka, zdarza mi się że czasem nie zdążę :P



Pytania ode mnie:
  1. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
  2. Ulubione danie?
  3. KFC czy McDonald’s?
  4. Cola, Fanta czy Sprite?
  5. Opisz się w trzech słowach.
  6. Co najbardziej drażni Cię u innych ludzi?
  7. W jaki sposób najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
  8. Gdzie najbardziej lubisz spacerować?
  9. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
  10. Jakie lubisz filmy?
  11. Ulubiony kolor?

 Moje nominacje wędrują do:
1. Komoda Orki
2. A kysz wszo
3. Gdańsk dla Uli
4. Pomorskie
5. Eksploracja świata
6. Opuszczone miejsca
7. Opuszczone, zapomniane miejsca w Bydgoszczy
8. Czas relaksu
9. Mamą i żoną być...
10. Moje makijarze i nie tylko :)
11. Niteczki w sieci




7 komentarzy:

Unknown pisze...

Ja się bardzo cieszę, że masz tego bloga. Planuję na majówkę wyciągnąć męża i poszwendać się troszkę po trójmieście. :D

Ewelina pisze...

Niestety nie mam zbytnio czasu aby prowadzić bloga bo praca, dom, dziecko. Zimą w sumie nigdzie nie spacerowałam. Ale w końcu wiosna to myślę, że w końcu wrzucę jakieś nowe obiekty ;)

Unknown pisze...

Ja bym chciała moje dzieciaki zarazić pasją odwiedzania opuszczonych miejsc. Oj jak mi się to marzy. :)
Ale rozumiem Twoje zabieganie. Btw. moja Julka jest 27 stycznia 2010, a Staś 12 luty 2011. ;) Nikodem... Śliczne imię. :)

Ewelina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewelina pisze...

Ja bym nie chciała, żeby mój syn miał podobną pasję. Poniekąd jest to trochę niebezpieczne. Niektóre budynki są w złym stanie... trzeba bardzo uważaj i patrzeć pod nogi. Chociaż z właśnego doświadczenia wiem, że nie wszystko widać, w budynkach jest przeważnie ciemno, tyle co oświetlamy sobie drogę latarkami, na podłodze czasem leży jakieś linoleum i tak na prawdę nie wiadomo jaka jest podłoga pod spodem. Sama kiedyś jak schodziłam po schodkach do piwnicy (w szpitalu dziecięcym przy ul. Polanki) schodek się podemną zaczoł zawalać (mimo, że nie ważę zbyt wiele) na szczęśćie był to drugi schodzek od dołu. :)

Orka pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, ale szczerze powiem, nie bardzo wiem, co z tym fantem zrobić :( Wszelkiego typu łańcuszki od dawna wzbudzają we mnie raczej negatywne emocje, i to jeszcze od czasów, gdy nie było internetu a listonosz przynosił list z instrukcją "wyślij do 10 osób, albo..." :( W swoich zakładkach nie mam nawet tylu blogów, a te 5-6 które mam, proszą o nie wyróżnianie. Także-mam nadzieję bez urazy-ale nie puszczę tego łańcuszka dalej w świat :)

Ewelina pisze...

Okey, to chociaż zapraszam do śledzenia mojego bloga. W końcu mamy wiosnę więc nowe wpisy będą się pojawiać. I mam zamiar trochę też popracować nad starymi. Ulepszam trochę opisy i jak widać zmieniłam trochę wygląd bloga. W czerni nie jest mi do twarzy :P